GY.I.K

Mit vegyek fel?

Kényelmes, rugalmas anyagból készült ruhát.

  • Nők- sport felső és sort, vagy maximum térdig érő nadrág
  • Férfiak – rugalmas anyagból készült rövid nadrág

A hosszú nadrág és póló fokozza a hőérzeted. Ajánlott a rövid, vagy térdig érő nadrág, és egy kis top, vagy ujjatlan felső.

Zoknira nincs szükség, hacsak nem sérült a lábad. Sokszor elhangzik a hölgyektől, hogy nem szeretik a lábujjaikat. Ne törődj vele, ha nem vagy lábmodell! A lábujjaid is fontos szerepet játszanak az órán – kell, hogy lásd és meg tudd fogni őket!

Fiúk!!! A térdig érő, libegős szárú gatyót bátran  hagyjátok otthon, mert akadályoz a mozgásban. Testhez álló, rugalmas nadrág ( mind a futó nadrág ) ajánlott.

Nem baj, ha (még) nem tökéletes a derékbőséged! Ne vegyél pólót! Jó, ha látod a felsőtested.

Mit hozzak magammal?

  • Jóga matracot ( 4-5 mm vastag, csúszásmentes ), polifoam nem használható, mert csúszik. A recepción is tudsz bérelni, ha nincs sajátod.
  • 2 db nagyobb méretű törölközőt. Az egyiket a matracra teríted a teremben, a másikat a zuhanyozáshoz használod óra után. A recepción is tudsz bérelni, ha nem hozol magaddal.
  • Egy nagy palack szénsavmentes vizet – vagy hozz magaddal kulacsot, amit ingyenesen megtölthetsz Clearwater vízzel. mielőtt órára jössz igyál sokat, legyél hidratált! Sebaj, ha elfelejted, a recepción is tudsz vásárolni.

Én még sose próbáltam a Bikram Yogát…kezdők is jöhetnek?

Gyere! Gyere! A Bikram Yoga mindenkinek szól, az olimpikontól a kanapén fekvés csúcstartójáig.

Semmiféle előkészületre nincs szükség. Ne hidd el, hogy a Bikram Yoga  nehéz a kezdőknek. Gyere és győződj meg magad. Biztosíthatlak, nagy élmény vár rád!

Milyen gyakran érdemes járni?

Én ajánlom a minimum heti 2-3 órát, de ha van időd, jöhetsz akár naponta. Nagyon jót tesz a testednek és lelkednek.

Bikram azt mondja, ha 3 hónapon át naponta jógázol, kapsz egy új testet és egy új életet.

Egy igazi férfi nem jógázik

Tévedsz. Sok férfi jár Bikram Yogára, a legkülönbözőbb korosztályból. Tizenévestől a bölcs és tapasztalt évjáratig.

A Bikram Yoga természetes úton, gyönyörű, szálkás izomzatot fejleszt, ahelyett, hogy felpumpálná az izmaid és tönkretenné az izületeid.

Felodja a stresszt, javítja a keringést a teljes testedben, növeli az életerőd.

Az első óra után teljesen kimerültem, fájt a fejem. Mi a magyarázat?

90 percen keresztül dolgoztattad minden izmod, ízületed , belső szerved. Természetes, hogy elfáradsz 90 perc folyamatos mozgás után. Kezdőként az első néhány jóga óra utáni fáradtság azért is természetes, mert elindul a méregtelenítési folyamat a szervezetedben. A fejfájás a vízhiánynak köszönhető. Szinte biztos, hogy nem ittál eleget az óra előtt. Pótold a vizet és az elektrolitokat  óra után, és mindig igyál legalább 1-2 liter folyadékot a jóga óra előtti időszakban. A kókuszvíz mintegy gyorssegély, pótolja az elveszített ásványi anyagokat, felfrissít – megtalálod a recepción.

Bízz magadban! Az első néhány óra után sokkal könnyebb lesz minden. Ne add fel!

Lehet fogyni a Bikram Yogával?

Ha törődsz a testeddel, a tested meghálálja.

Minden fogyási folyamat elindításának feltétele a méregtelenítés, a sok víz bevitele és a rendszeres mozgás. Mindezt biztosítja a rendszeres Bikram Yoga.

A táplálkozásod struktúrálása a te feladatod. Az akaraterőd fejlesztésének viszont ez a jóga kiváló eszköze.

Nem érem el a lábujjaim. És ha Bikram Yogázom?

Már az első óra után közelebb fogsz kerülni. Gyere el már ma!